Wednesday 18 October 2017

Forex Trading Konto In Pakistan Face


Lagt till. 15 maj 2014 Under Kategori: Teknisk Analys Sterling priserna är under stort försäljnings tryck och korsade det låga av flera dagar på Mark Carney tal. Igår rör det här paret mer än 120 pips i nedordets riktning. Det verkar som att sterling har börjat sin baisseartade resa, men måste vänta på den haussefulla trendlinjeutbrottet i d1-grafen. Tekniskt sett är detta par i bearish trend för dagshandel. SMA100 och SMA200 indikerar en bearish trend, Ichimoku moln i h1-grafen är indicatingshahid777 (shahid777) 2012-12-08 19:39:32 0500 1 Jag öppnade ett 1500-konto med exness-mäklare baserat i nz amp nu avtr 1 månad har jag vinst av 5400. MY totalt eget kapital är 5400 vinst 1500 investera summa. Totalt eget kapital nu 6900. nu vill jag dra tillbaka min vinstförlust och behålla det ursprungliga investerade beloppet så jag vill ta tillbaka 5400 via banköverföring. Frågan är att jag förväntar mig en ring eller besök frm en statlig avdelning frågar mig några detaljer wht om de säger att det är olagligt. ska jag kunna tjäna pengar på min vinst. Jag planerar att sluta mitt jobb och fokusera på handel på allvar nu. Så vill jag ha svar frm erfarna handlare. om ditt ansikte är något problem i denna verksamhet. john2 (john2) 2012-12-08 19:52:54 0500 2 Forex trading är 100 procent laglig i alla länder men i Europa och Amerika måste du deklarera och betala skatt, men i Pakistan är det skattefritt. Om du väljer att dra sig tillbaka i Pakistan väljer du en bra bank som barclays eller något inte den lokala skiten. Jag brukade vara en fulltidshandlare också men låt mig berätta en sak som du aldrig kan vinna mer än 50 av tiden i valutahandel beror också på de verktyg du använder. Jag rekommenderar att du håller ditt jobb och gör deltid förexhandel i minst ett år. efter det när du är övertygad om patrullerna och inte känns emotionellt, försök att vara en full tid förexhandlare thn ta hand om dig. ps har varit trading forex sedan 2008. Enigma90 (Enigma90) 2012-12-08 21:30:46 0500 3 Jag öppnade ett 1500 konto med exness mäklare baserat i nz amp nu avtr 1 månader jag har vinst på 5400. MY totalt eget kapital är 5400 vinst 1500 investerar summa totalt kapital nu 6900. nu vill jag dra tillbaka min vinstförlust och behålla det ursprungliga investerade beloppet så jag vill ta tillbaka 5400 via banköverföring. Frågan är att jag förväntar mig ett samtal eller besök frm en regeringsavdelning frågar mig några detaljer wht om de säger att det är olagligt. ska jag kunna tjäna pengar på min vinst. Jag planerar att sluta mitt jobb och fokusera på handel på allvar nu. Så vill jag ha svar frm erfarna handlare. om ditt ansikte är något problem i denna verksamhet. 5400 vinst i en månad. Hur lyckades du hantera det. Det är otroligt. Vänligen dela din erfarenhet, om du inte har något emot det. Tack BackToCivicFaiez (BackToCivicFaiez) 2012-12-08 22:05:29 0500 4Learn Gratis Forex Trading i Urdu Hindi Lär dig Gratis Forex Trading, Utbildningskurs i Urdu Hindi Forexustaad Lucky Draw Promotion kommer att främjas av Mr Raheel Nawaz på 21112016 som en incitament att uppmuntra lokala valutahandlare att handla med XM också för att veta om den enda mäklaren BIG. RÄTTVIS. MÄNNISK Därför arbetar Forexustaad som en partner med XM med syfte att öka och utbilda handlare med korrekt fullständig kunskap. hellip Fundamentalanalys för Forex Trading, en gratis video för nybörjare i Urdu Hindi Slutligen idag är USA: s valdag, dagen för att bestämma resultatet av slaget som startades på media nästan ett år tillbaka. Media har redan gjort det möjligt för människor att fru Clinton ska bli USA: s första kvinnliga president. hellip Yenen trak sig tillbaka mot sina stora kamrater på tisdag, eftersom riskappetiten var relativt positiv och handeln var tyst, vilket minskade aptit för säker valuta. Dollarn yen lyckades överträffa 104 en nivå som fungerade som motstånd under tidigare sessioner som positiva känslor om greenbacken fortsatte. Två utvecklingar hjälpte greenbacken den föregående dagen. Första av hellip Oavsett vilken tradinganalys du är, är viktig. I handelsvärlden är analysen processen med att använda de data som finns tillgängliga för dig för att göra förutsägelser med avseende på vilken riktning värdet av tillgången du8217re trading är på väg, hur långt det kan gå och mer. I all verklighet är analys en mycket bred term, att för helvete En mycket lycklig självständighetsdag Delta i firandet av självständighet och frihet i augusti Delta i 2016 Azadi Real Account Contest och stå för att vinna Motorbike Yamaha YGRB 125 och mobil för 2: a och tredje deltagare. Steg 1: - Klicka på under banderoll och skapa ditt nya konto. Steg 2: - Fyll i erforderligt formulär och skicka till oss. genom att klicka Bekräfta ditt säte Observera att det är mycket viktigt att Hellip Exness och partner Raheel Nawaz organiserar händelse den 7 februari 2016. Evenemanget kommer att hållas i Gujranwala, 8220Hotel Crown City8221. Vi kommer att ha följande program. Målsättningen är att kommunicera med exnesspartners och kunder, sortera våra frågor där, Direktkommunikation med exnessrepresentation och dela framtida plan. Exness och Mr Raheel Nawaz Hellip Assalam o Alaikum Kära Vänner Om du behöver gratis signaler. Analys och marknadsuppdateringar sjunger nu nu. InshaAllah får du dagliga och veckovisa uppdateringar i din e-postlåda. Vi försöker vårt bästa för att ge dig bästa möjligheten på Forex-marknaden, så Om du behöver våra kostnadsfria signaltjänster. fyll i detta forum Salam o Alikom kära Vänner, I8217m kommer idag att varna dig ny typ av bluff, det här är inte helt nytt men it8217s nytt i Pakistan. grunder titta på video och få all information om detta Bedrägeri eller bluff och dela också med dina vänner Urdu. Ajj mein app logo ko jag Pakistan jag börjar snälla ny scam ky bary hellip

No comments:

Post a Comment